2013年1月29日星期二

hot har populariteten nike free TR2

"First Glem dette ghd!" Ouyang Citylink stoppe handlingen av de to, og deretter heve en nike free norge hender Sachet og Long Jue, hastily spurte: «hensynsløse, er disse to tingene ikke nike ga meg? Kom, forteller Jeg er alt du bør ikke forsøke å skjule noe! ""nike" hensynsløs nikket, disse to tingene er faktisk Ms Ouyang gi deg, men du glemmer å spise nedsenket Dan hadde fluer som perioden mellom hennes sterke sjelfull. '

Lytte til alt, Ouyang Citylink visste nike sko på nett brast i gråt, rev hjertet tvunget glemt minne i hans sinn, litt etter litt begynte å komme seg, visste godt å minnes alle de tingene med nike .Ouyang Citylink var minner oss scener uhørt mager fingre tvinger å gripe No Shame arm nike lyden av gråt blod, og spurte: "No War, nike min hun at hun virkelig er død dette si? raskt si, til slutt er det ikke? "

"Nei, jeg tror ikke, nike free hvordan vil dø? Jeg nøler med å gi opp alt bare for å redde livet hennes, ble hun, hvordan ville dø?" Ouyang Citylink distraught tårer i hans bleke, vakre ansikt gal nike sint spredning brystet en smerte, er også en stor slurk av fersk spytte ut. "Keke No Shame, må du være en spøk meg Keke også hensynsløs også løyet til meg, du har å være en spøk meg."

没有评论:

发表评论