2013年2月24日星期日

Nike 6.0 braata men.s sko gjør temperament mm og romantiske følelser

Vet ikke når Yan billige nike sko har kommet til min side, plukke opp maleriene, "Jentene virkelig gjort seg bemerket på så kort tid, til og med neste maleri kan være en slik fødte en slående likhet, enkle streker, flytende linjer, i motsetning til generell maling . "

Jeg Hui Guoshen Siden nike shox sko er så glad i, ville dette maleriet sende egen holde det høflig å besvime."Det er neste på den butte." nike nøye satt bort bildet, plutselig begynte igjen, "Jeg tør jente kveld sang to sanger tekstforfatter hvem? Hvem komponist ah? Den neste aldri hørt så Tianlaizhiyin. '

"Jeg snublet over få, sønn trenger ikke å huske på bare to sanger." Jeg lo, så opp mot himmelen, synes en time å ha vært, "Yan Gongzi, og er sent, kan du gå tilbake og hvile." Jeg minne nike sko hastverk med å forlate.nike løftet hodet og så på himmelen, syntes å strikke pannen, og snakker med jenta, virkelig føle seg fri rask, ah, jeg vet ikke siden det er ingen mulighet og jente chat. "

没有评论:

发表评论