2013年2月24日星期日

UGG Elsey viser en kvinnelig intellektuell temperament

"Hiss" Guo uttale ord, jeg hørte kanten kom uggs australia de inhalerer Voice, gjorde en halv dag ikke får noen respons, ikke lavere priser åpen.Morgen bror, jeg bare hørte akkurat nå, femten millioner, en så lav pris. "Wong bare suge luft-condition, en halv dag igjen, men hans lave er høy, har denne fyren alltid likt å si antonymer, ugg og Reno vet. Men Guo Chengda er ikke klart.

Høre ordene fra Huang Gang, hjerte Yi Tan, tenkte selskapets nåværende situasjon, talte og sa, "Broder, jeg kan bare legge 1,5 millioner uggs sko et multi-virkelig ikke har råd tilugg halvparten ikke gjenvinne bevissthet, jeg hadde ikke forvente dette orkidé med lett slag der ute er en så høy pris, åpnet som egen plass er det to bassenger femtiseks blomst, føler pen og kom ikke opp til kan selge ah, er potten femten millioner, er ti potter 150000000, hundre potter er ment yin, gjorde han ikke engang høre Huang Gang og Guo kommet inn ord.

ugg australia norge jeg ikke forvente til den gule bare tilfeldig en, ble Guo Chengda settes 1,5 millioner, og lytte til hans tone som orkideer også liker mer enn prisen hvis Guo kommet inn mer penger også villig til å legge generelt, ikke hjelpe øynene til å se nedslagsfeltet til orkideer, egentlig så verdiløs?

没有评论:

发表评论